I per poder mostrar tot allò que vam anar
observant vam anar creant, realitzant i canvien diferents tipus d'entrades per
tal de poder mostrar i donar a conèixer diverses informacions a tota aquella
persona que volgués entendre i saber una mica més sobre la vida d’aquests
petits éssers vius.
Per poder començar, vam realitzar una presentació
de tots i cada un dels sis peixos que teníem. Entre els quals trobàvem quatre Mollys i dos Platys, tres
mascles i tres femelles. I d’aquesta forma, començar l’experiència de conèixer
molt més aquestes dues espècies de peixos.
Els pesàvem cada setmana per poder veure si
aprimaven o engreixaven, i d’aquesta manera veure si els alimentaven
correctament tal com expliquem diferents entrades explicant que, quan i com
menjaven i realitzant una petita conversa sobre nutrició.
A més a més, vàrem fer unes primeres
investigacions per poder trobar i resoldre diferents dubtes que ens anàvem
sorgint durant les observacions que realitzàvem sobre els nostres petits peixos.
Les quals ens van ajudar per continuar aprenent
cada dia una mica més sobre la petita vida tan diferent que tenen els peixos
sobre d’altres espècies. I per poder continuar amb tots aquests dubtes, s'havia de recapitular i veure més concretament que és allò que volíem saber amb
exactitud.
Però una de les coses que més ens cridava
l’atenció i volíem conèixer, era si com a futurs mestres, els peixos serien uns
bons i possibles acompanyants dins d’una aula de primària, i per comprovar-ho
vam consultar tres escoles diferents que havien tingut peixos en una de les
seves aules tal com reflectim en una altra entrada.
En definitiva, el que volem fer arribar amb aquest
blog a tota aquella persona que el vulgui consultar, és com conviuen els peixos, com es
relacionen entre ells, com s’alimenten... Però sobretot, que tal com hem mencionat, com a possibles futurs
mestres de ciències socials: ELS PEIXOS SÓN UNA BONA COMPANYIA PER TENIR I
APRENDRE A L’AULA AMB ELS MÉS PETITS.
No hay comentarios:
Publicar un comentario